درمانهای قطعی بواسیر

تعرفه تبلیغات در سایت

درمان بواسیر به روش جراحی برای هموروئید های پیشرفته می باشد که توسط جراح ، بافتهای بواسیری برداشته و بخیه می شوند، که مراقبت هایی پس از عمل نیاز است. توصیه های پس ازجراحی هموروئید

...
نویسنده : سهیل بازدید : 171 تاريخ : جمعه 31 خرداد 1398 ساعت: 23:21

یبوست(Constipation) را اصلی ترین دشمن روده و مهمترین عامل  یک روده بزرگ و ناسالم است که عواملی مختلف این امر را سبب می شود و امروز قصد داریم تا به معرفی روش هایی برای داشتن روده هایی سالم و تمیز بپردازد.

Woman has stomachache,stomachache

...
نویسنده : سهیل بازدید : 174 تاريخ : جمعه 31 خرداد 1398 ساعت: 23:16

بواسیر یا هموروئید بیماری است که نیمی از افراد در طول زندگی به آن مبتلا می شوند . این بیماری نوعی بیماری مقعدی است که باعث التهای و تورم عروق می شود . رگه های خونی بزرگ در ناحیه ی رکتال عامل بیماری بواسیر است ، و ماندن آن درون مقعد باعث خونریزی میشود. بواسیر چیست؟

 

بواسیر,...
نویسنده : سهیل بازدید : 128 تاريخ : جمعه 31 خرداد 1398 ساعت: 23:12

اغلب بواسیر ها بدون نیاز به درمان و به طور خود به خود بعد از یک یا دو هفته بهبود میابند. اما اگر بهبود نیافت بنابر نظر پزشک معالج و نیز شرایط بیمار، نیاز به مداخله ی جراحی مطرح خواهد شد. توجه داشته باشید هیچ اقدام درمانی ( اعم از دارویی و جراحی ) نمی تواند از عود مجدد بواسیر جلوگیری کند مگر اینکه تغییرات مورد نظر را در رژیم غذایی خود بدهید ، ورزش منظم را فراموش نکنید، در صورت داشتن اضافه وزن از وزن خود بکاهید و خود را به داشتن اجابت مزاج منظم عادت دهید.

بواسیر چیست

...
نویسنده : سهیل بازدید : 167 تاريخ : جمعه 31 خرداد 1398 ساعت: 23:08

راه های یافتن بهترین دکتر بواسیر, پزشک بواسیر, متخصص بواسیر یا هموروئید با رشد روزافزون فضای مجازی کاری سخت نیست. تقریبا همه دکترها و پزشکان متخصص بواسیر در اینترنت برای خود وب سایتی دارند.  با مراجعه به آنها و بررسی سوابق و کارنامه پزشکان می توان بهترین دکتر بواسیر, پزشک بواسیر, متخصص بواسیر یا هموروئید را پیدا کرد. پس بدون هیچ نگرانی و خجالتی با  دکتر بواسیرپزشک بواسیرمتخصص بواسیر یا هموروئید که انتخاب کرده اید تماس بگیرید و مشکل خود را با وی در میان بگذارید. مطمئن باشید که بهترین نتیجه را خواهید گرفت و عمری با خیال راحت و بدون درد سپری خواهید کرد.

...
نویسنده : سهیل بازدید : 105 تاريخ : جمعه 31 خرداد 1398 ساعت: 23:05